Home > PR & Marketing
PR M

Scop: Promovează şi Redactează!

Cu ce se ocupă ?

  •  promovarea asociaţiei şi încadrarea sa în contextul universitar;
  •  alcătuirea mapelor de prezentare pentru proiectele ASMI ce sunt adresate sponsorilor şi profesorilor din cadrul facultăţii;
  •  redactarea articolelor şi a comunicatelor de presă;
  •  promovarea atât a evenimentelor marca ASMI, cât şi a celor derulate de asociaţiile partenere;
  • încheierea de parteneriate între asociaţie şi alte organizaţii sau firme.

Ce atribuţii îi revin unui membru al acestui departament?

  • folosirea mediului social media (Facebook, Twitter, Linkedln) ca administrator;
  • redactarea  articolelor şi a materialelor promoţionale într-o manieră proprie şi originală;
  • conceperea design-ului şi implementarea print-urilor promoţionale (afişe, brosuri, pliante);
  • să  lucreze eficient chiar şi condiţionat de termene limită scurte;
  • stabilirea de legături între mediul asociativ şi cel extern.