Home > PentruStudenti > Interviu > Interviu Mihaela Gheorghe
13509421_1196966857003088_1341001749_o

V-ați întrebat vreodată cum este să lucrezi în domeniul media? Mihaela Gheorghe este Media Executive în cadrul Media Investment, agenţie de media planning & buying din cadrul thegroup, liderul de piaţă în industria comunicării din România. Ea a avut amabilitatea de a ne răspunde la câteva întrebari legate de cum este să lucrezi în această companie.

  1. Se organizează activități de teambuilding?

Da, se organizeaza activitati de teambuilding. Ne ajuta sa ne consolidam echipa si sa ne redescoperim colegii. Ne distram in teambuilding si ne intoarcem cu zambetul pe buze dupa un weekend plin de activitati simpatice! Plus ca avem constant activitati de networking in echipa, in sediul nostru, fie pe terasa, fie in salile de meeting: training-uri de dezvoltare personala, sesiuni de make-up pentru doamne si domnisoare, degustari de vinuri pentru domni.

 

  1. Simți că îți lipsește ceva?

Nu 🙂

 

  1. Care este cel mai mare lucru pe care l-ai realizat în ultima săptămână?

Negocierea unui proiect special foarte dragut, care initial parea greu de aprobat.

 

  1. Ce îți place cel mai mult în ceea ce faci?

Cel mai mult imi place diversitatea lucrurilor pe care le fac si faptul ca invat constant ceva nou.

 

  1. Cum ai fost primit/ă în prima ta zi de lucru?

Hmmm…prima zi de lucru…asta a fost aproximativ acum 4 ani…imi amintesc ca toata lumea a fost foarte primitoare si draguta. Pentru mine era totul nou si extrem de interesant.

 

  1. Cum este atmosfera de lucru?

Atmosfera de lucru depinde in general de cat de mult suntem incarcati, cate proiecte avem in derulare si cat de mare este lista de to doJ, insa cu toate acestea atmosfera este placuta, deoarece tine foarte mult si de abordarea noastra.

 

  1. Vii cu plăcere la birou?

Da, deoarece imi place foarte mult ceea ce fac si fiecare zi reprezinta o provocare.

 

  1. Consideri că ai un viitor în The Group?

Da, consider ca am un viitor in The Group, insa o sa vad ce-mi rezerva viata :).

 

  1. Îți place colectivul/echipa ta?

Da, lucrez foarte bine cu fetele si suntem o echipa foarte unita.

 

  1. Într-o situație stresantă exista sprijin din partea colegilor? Poți să dai un exemplu?

Clar, suntem o echipa foarte unita si ne ajutam de cate ori este nevoie. De exemplu daca sunt prea incarcata si nu pot termina un task colegele din echipa ma ajuta si mai preiau din sarcini astfel incat sa livram totul la timp. Noi, la Media Investment punem foarte mare pret pe respectarea deadline-ului.

 

  1. Ești mulțumit/ă de dotările biroului?

Da, avem un spatiu primitor, cu zone de relaxare si brainstorming, cu o terasa pe acoperis care vara ne e foarte draga si care ne inspira sa venim cu idei cat mai bune pentru proiectele la care lucram.

 

  1. Sunt persoane pe care nu le consideri doar colegi de muncă, ci prieteni?

Da, sunt persoane pe care le consider mai mult decat colegi de munca, in acest timp am legat prietenii cu oamenii pe care i-am avut mai aproape.

  1. Este pusă la dispoziție o cantină/bucătărie?

Da, avem o cafetarie foarte mare si dragut amenajata unde putem lua pranzul, este utilata cu toate aparatele electrocasnice care sa ne usureze viata si sa ne permita sa servim masa. Iar vara luam pranzul adesea pe terasa, astfel incat ne facem si stocuri de vitamina D si sa respiram aer curat.

 

  1. Cum ți se pare zona în care este situat sediul The Group?

Este o zona foarte accesibila pentru majoritatea, si cel important este aproape de metrou. (aproximativ 5-10 min de statia Piata Victoriei)

 

  1. Orele de lucru lasă timp și de un hobby/activități personale?

Da, intr-adevar exista si zile mai incarcate in care suntem nevoiti sa stam peste program, dar atunci cand faci lucrurile cu pasiune, nu mai conteaza astfel de mici sacrificii.  Ne ramane si timp pentru familie, prieteni si hobby-uri. In fond, asa cum invatam sa jonglam cu task-uri la birou, tot asa jonglam cu echilibrul dintre viata personala si cea profesionala. Ele se intrepatrund si se completeaza.

 

  1. Există un dress code?

Tinuta la thegroup este de tipul “smart casual”, pot aparea oricand intalniri cu clientii si este bine sa fim prezentabili.

 

  1. La sfârșitul zilei ești mulțumit/ă de ce ai realizat?

In general da, insa mai sunt si zile in care nu ne iese totul cum ne dorim. In acele zile este important sa ne remontam pentru ca a doua zi sa o putem lua de la capat cu entuziasm.

 

  1. Care a fost prima ta părere despre The Group?

Hmm..imi amintesc perfect ziua in care am venit in The Group, am fost profund impresionata de sediu, iar mai apoi cand am urcat in birou de oamenii care m-au primit cu zambetul pe buze. Deci per total o impresie pozitiva.

 

  1. Ce te-a surprins cel mai mult?

Echipa, care a fost foarte deschisa si rabdatoare cu mine si m-a invatat foarte multe lucruri.

 

  1. Ai învățat vreun skill nou?

Categoric da, am invatat enorm de multe lucruri de cand am venit in The Group, practic am invatat tot ce stiu acum. Am invatat sa aplic notiunile teoretice acumulate in anii de studentie si sa gandesc critic, in perspectiva. Am invatat sa abordez fiecare situatie cu gandire elastica si sa gasesc solutia optima cat mai rapid.

 

  1. Simți că munca ta este răsplătită? Consideri că ai o poziție bine cunoscută în rândul colegilor tăi?

Da, munca este rasplatita prin rezultatele bune pe care le obtinem.

 

  1. Ai avut ajutor când nu știai cum să rezolvi/abordezi un task?

Intodeauna! Asta inseamna sa lucrezi intr-o echipa, sa oferi/primesti ajutor oricand este nevoie.

 

  1. Cu ce se deosebește The Group față de celelalte firme? 

N-am mai lucrat in alta agentie, deci nu ma pot pronunta.

 

  1. Esti fericit/ă cu job-ul pe care îl ai?

Da, sunt multumita de jobul meu si de ceea ce fac zilnic.

 

  1. Pe o scara de la 1 la 10 cat de atractiv vi se pare salariul raportat la cerintele job-ului?

9.5 🙂

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*